Okresowe ewaluacje obsługi klienta poprawiają wyniki oraz pozwalają pracownikom osiągać więcej.
Zaproponuj więcej, niż tylko zwykłą obsługę klienta i sprzedaż, celuj w sukcesy i pozytywne doświadczenia.
Oceniaj wiedzę pracowników przed szkoleniem i po jego zakończeniu, by sprawdzić efektywność nauki oraz jej wpływ na Twoją firmę.
Miesięczne, kwartalne oraz coroczne testy online to najlepsza metoda sprawdzania postępów Twojego zespołu. Z Testportalem zawsze dowiesz się, czy spełnia on wyznaczone standardy.
Dbaj o zaangażowanie i lojalność klientów tworząc atrakcyjne konkursy. Buduj kampanie marketingowe, by przy pomocy otrzymanych od klientów danych rozwijać swoją firmę.
Możliwość nauki i ewaluacji online jest szczególnie ważna dla firm, w których niezbędne są twarde umiejętności. Sprzedawcy i obsługa klienta w branży opieki zdrowotnej (MED), farmaceutycznej, czy maszyn przemysłowych musi mieć bezbłędną wiedzę w swojej dziedzinie, by prowadzić profesjonalne rozmowy z klientami oraz prezentacje.
Platforma została stworzona, by ułatwiać korzystanie z nich współpracownikom, podwykonawcom i partnerom biznesowym organizacji.
Zarówno tworzący testy, jak i rozwiązujący mogą korzystać z Testportalu na różnych urządzeniach, w tym komputerach stacjonarnych i przenośnych, tabletach, a nawet smartfonach.
Dostępne są różne metody powiadamiania o testach i dostępu do nich, z różnymi poziomami bezpieczeństwa. Twórcy testów mogą też wybierać między aplikacją samodzielną oraz dostępną w Microsoft Teams.
Łatwość korzystania oraz niezawodność to korzyści dla zespołów i freelancerów.
Dziel się testami ze współpracownikami i korzystaj z ich, by połączyć wysiłki i wspólnie osiągać lepsze wyniki.
Duże organizacje często mają problemy z ujednoliceniem standardów oceniania. Z Testportalem to banalnie proste.
Jedna baza dostępna dla wszystkich twórców testów ułatwia dostęp do wszystkich wyników całemu zespołowi.
Nadzoruj wszystkie działania, by analizować wyniki i podnosić jakość. Nasza platforma ułatwia zarządzanie i daje informacje real-time na temat statusów wszystkich ewaluacji.
Rozwój firmy nie musi oznaczać znacznie większych wydatków. Testportal oferuje atrakcyjne zniżki dla dużych użytkowników.
Połącz wysiłki ze swoim zespołem lub pracuj solo. Nowoczesne funkcjonalności Testportalu wspierają każdy rodzaj pracy.
Postaw na platformę online, dzięki której skorzystają zarówno zespoły, jak i pojedynczy pracownicy. Rozwijaj swoje działy sprzedaży i obsługi klienta.
Skontaktuj się z naszym zespołem Wsparcia Klienta, by dowiedzieć się, jak możesz skorzystać wprowadzając rozwiązania Testportalu.
Wszystkie informacje oraz zebrane wyniki są z nami bezpieczne, zgodnie z zasadami przepisów o ochronie prywatności.
Dowiedz się więcejNasza firma od lat sprawdza wiedzę pracowników i kurierów, co przekłada się na zadowolenie z profesjonalnej obsługi naszych klientów. Testportal okazał się świetną platformą wspierającą nas w naszych działaniach. Otrzymaliśmy przejrzysty i prosty w obsłudze interfejs do przygotowywania testu, dający nam pełną kontrolę nad tym jak test ma być zbudowany. Bardzo pomocną opcją jest możliwość przesłanie bazy pytań, dzięki czemu oszczędzamy czas na ich ręcznym wprowadzaniu. Platforma pozwala nam na ustawienie, w jaki sposób test ma być dostępny dla rozwiązujących. W trakcie trwania testu możemy monitorować, kto rozwiązał już test i jakie wyniki uzyskały osoby, które już go ukończyły. Po zakończeniu testu, mamy podaną garść statystyk, która jest ogromną pomocą przy analizie wyników i wyciąganiu wniosków co do stanu wiedzy naszych pracowników. Gorąco polecamy platformę Testportal wszystkim, którzy chcą badać wiedzę swoich uczniów, studentów, ale także pracowników w większych i mniejszych firmach.
Trener OPS
Ucz i oceniaj online wiedzę oraz umiejętności sprzedawców i pracowników obsługi klienta. Ułatw im nawiązywanie relacji z klientami.