Cennik

Rozliczenia

Jak opłacić subskrypcję?

Po zalogowaniu na konto, możesz opłacić abonament po wejściu w menu Moje konto, a następnie wybraniu opcji Wybierz plan.

Jak opłacić subskrypcję

Zaloguj się na swoje konto i wybierz odpowiedni plan

Jak wybrać plan?

Po kliknięciu Wybierz plan wyświetli się cennik. W zależności od tego, czy jesteś użytkownikiem biznesowym, czy edukacyjnym, zobaczysz tabelkę z planami odpowiednimi dla Ciebie.

Wybór planu powinna poprzedzić analiza Twoich potrzeb. Na przykład: jeśli miesięcznie chcesz zbierać do 30 wyników (rozwiązanych testów), odpowiedni będzie plan Standard. Nie umożliwia on jednak tworzenia certyfikatów. Ta funkcjonalność (wraz z rozszerzoną analityką, raportowaniem i zwiększonym limitem zebranych wyników) jest dostępna w planach PRO i MAX.

  • Wszystkie plany biznesowe są dostępne tutaj.

  • Wszystkie plany edukacyjne znajdziesz tutaj.

Kliknij Wybierz przy planie, który odpowiada Twoim potrzebom. Następnie system przekieruje Cię do formularza płatności. W kolejnej sekcji tego artykułu opisaliśmy wszystkie dostępne na Testportalu ich metody. Po odnotowaniu wpłaty, system natychmiast aktywuje Twoją subskrypcję. Przyjemnego testowania!

Jakie metody płatności są dostępne na Testportalu?

Testportal umożliwia użytkownikom zakup planów biznesowych na potrzeby firm, jak również subskrypcji edukacyjnych, dedykowanych nauczycielom, szkołom i uczelniom wyższym.

Metody płatności – którą wybrać?

Aby umożliwić wygodną, szybką i bezpieczną płatność za nasze usługi, udostępniliśmy naszym użytkownikom kilka sposobów regulowania należności. W zależności od wybranego planu oraz okresu rozliczeniowego, może być dostępna tylko część z wymienionych metod płatności.

Płatność cykliczna kartą płatniczą

Jest to wygodna forma płatności. Po uzupełnieniu danych (numer karty, data ważności, kod CVV2 lub CVC) płatność zostanie przesłana do autoryzacji. Testportal nie przechowuje danych Twojej karty płatniczej. Wybrana subskrypcja będzie aktywna na Twoim koncie po udanej autoryzacji.

Ważne: Środki będą automatycznie pobierane z karty kupującego w przyszłości. W dowolnym momencie możesz anulować subskrypcję. Przeczytasz o tym tutaj.

Przelew bankowy lub szybka płatność online (płatność jednorazowa)

Metoda szybkiej płatności jednorazowej jest dostępna podczas opłacania subskrypcji na rok.

  • BLIK

Po wybraniu tego rodzaju płatności i przejściu Dalej, nastąpi przekierowanie na stronę BLIK, na której zostaniesz poproszony o podanie kodu BLIK z aplikacji swojego banku. Po zatwierdzeniu płatności, Twoja subskrypcja będzie aktywna na koncie w platformie Testportal.

  • Karta płatnicza

Po wybraniu rodzaju karty w kolejnym kroku zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych (numer karty, data ważności, kod CVV2 lub CVC). Płatność zostanie przesłana do autoryzacji. Wybrana subskrypcja będzie aktywna na Twoim koncie po udanej autoryzacji. Dane Twojej karty nie są przez nas przechowywane.

Po wybraniu metody karty płatniczej, na dole ekranu skorzystaj z opcji Dalej.

  • Przelew bankowy i inne metody płatnicze

Z listy dostępnych metod wybierz Blik, PayPal albo swój bank. Po wyborze skorzystaj z opcji Dalej i zaloguj się na swoje konto. Później należy już tylko potwierdzić automatycznie wypełniony formularz przelewu środków. Transakcja jest kompletna po udanym zatwierdzeniu przelewu, a Twój plan na Testportalu wykupiony i przydzielony do konta.

Przelew zwykły (płatność jednorazowa)

Metoda płatności przelewem zwykłym jest dostępna tylko dla kont biznesowych. Jeśli wybierzesz tę opcję, status zamówienia zmieni się na: Oczekiwanie na wpłatę. Oznacza to, że zamówienie zostanie zrealizowane, jak tylko Twoja wpłata zostanie odnotowana na naszym koncie bankowym. Subskrypcja będzie ważna przez rok, po którym będzie trzeba ponownie złożyć zamówienie.

Dane potrzebne do wykonania przelewu bankowego znajdziesz w następnym kroku. Będą one także dostępne w Transakcjach, po wejściu w szczegóły zamówienia, które chcesz opłacić. Tym samym sposobem możesz też wygenerować fakturę pro forma. O otrzymaniu przez nas płatności poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Ważne: Jeśli jesteś użytkownikiem planów MAX Dedykowany, EDU Szkoła czy EDU Uczelnia i potrzebujesz niestandardowej metody płatności, skontaktuj się z nami.

Jak przejść z subskrypcji miesięcznej na roczną?

Korzystając z platformy Testportal możesz w każdej chwili zmienić swoją subskrypcję z miesięcznej na roczną. Ta druga pozwala Ci zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.

Aby przejść z subskrypcji miesięcznej na roczną, postępuj według tej instrukcji:

  1. Po zalogowaniu na swoje konto przejdź do menu Moje konto, do zakładki Płatności.

  2. Na karcie Podsumowanie wybierz opcję Zmień plan.

  3. Na ekranie Wybierz plan zobaczysz dostępne dla Ciebie plany. Wybierz interesującą Cię opcję i zatwierdź przyciskiem Wybierz.

  4. Na ekranie Zakup subskrypcji wybierz Okres rozliczeniowy - Roczny.

  5. Potwierdź zmianę planu z miesięcznego na roczny, używając opcji Zastosuj zmianę.

Miesięczna na roczną

Zmiana subskrypcji na roczną

Kiedy wybierzesz subskrypcję roczną, płatność za nią zostanie pobrana po wygaśnięciu miesięcznej, obecnie aktywnej na Twoim koncie. Po upłynięciu roku nie będziesz musiał już pamiętać o samodzielnym przedłużeniu planu, ponieważ płatność za niego będzie pobrana automatycznie.

Jeśli chcesz anulować cykliczną płatność, zapoznaj się z informacjami w tej sekcji.

Jak anulować płatność cykliczną za subskrypcję?

Subskrypcja wykupiona metodą płatności cyklicznej może zostać anulowana w dowolnym momencie. Dzięki takiemu podejściu zawsze masz pełną kontrolę nad swoimi środkami.

Anulowanie subskrypcji w kilku krokach

Subskrypcja opłacona w Testportalu metodą płatności cyklicznej odnawia się automatycznie. Dzięki temu nie musisz obawiać się, że przegapisz termin wygaśnięcia konta i oszczędzasz czas poświęcany każdorazowo na płatność. Konto będzie cały czas do Twojej dyspozycji wraz z aktywną subskrypcją, a osoby rozwiązujące Twoje testy będą mogły do nich przystąpić w każdej chwili.

Jeśli chcesz zrezygnować z automatycznej płatności cyklicznej, postępuj według poniższych kroków:

  1. Po zalogowaniu na swoje konto wejdź w menu Moje konto, w zakładkę Płatności.

  2. Na karcie Podsumowanie wybierz opcję Anuluj subskrypcję.

  3. Anulowanie subskrypcji wymaga potwierdzenia. Jeśli jesteś pewny, że chcesz ją wyłączyć, w okienku wybierz Anuluj subskrypcję.

  4. Twoja subskrypcja zostanie anulowana od kolejnego okresu rozliczeniowego. Będzie aktywna do czasu zakończenia obecnego okresu.

Anuluj subskrypcje

Anulowanie subskrypcji w kilku krokach

Anulowaną subskrypcję możesz wznowić w każdej chwili. By znów korzystać z Testportalu, użyj w zakładce Płatności, na karcie Podsumowanie, opcji Anuluj wygaśnięcie planu. Na Twoim koncie zostanie wówczas przywrócona wcześniejsza subskrypcja opłacana cyklicznie kartą.

Jak zmienić metodę płatności?

Cykliczna płatność kartą to wygodny sposób regulowania należności za Twoją subskrypcję na Testportalu. Dzięki podpięciu karty oszczędzasz czas, a Twoje konto jest zawsze aktywne i gotowe do działania. Dane karty płatniczej możesz zmienić w dowolnym momencie.

Aby zmienić metodę płatności na Testportal:

  1. Przejdź do Moje konto, a następnie wybierz widok Płatności. Zobaczysz szczegóły aktualnie posiadanego planu oraz opcję zmiany go przy pomocy przycisku Zmień plan.

  2. Po kliknięciu Zmień plan zobaczysz cały dostępny cennik (biznesowy dla użytkowników biznesowych oraz edukacyjny dla kont związanych z edukacją).

  3. Po wyborze planu zobaczysz widok płatności. W widoku Zakup subskrypcji wybierz okres rozliczeniowy (jeśli to możliwe) oraz metodę płatności. Aby skorzystać z płatności cyklicznej kartą płatniczą, zaznacz właśnie tę opcję. Następnie uzupełnij dane karty oraz nabywcy.

  4. Upewnij się, że dane są poprawne i potwierdź zamówienie przyciskiem Kupuję. Po udanej autoryzacji plan zostanie aktywowany na Twoim koncie na Testportalu, a środki będą automatycznie pobierane z karty (co miesiąc lub rok, w zależności od tego, jaki okres rozliczeniowy został wybrany).

Jak w dowolnym momencie zmienić dane karty płatniczej?

W widoku Płatności przejdź do opcji Metoda płatności (ostatnia na górnej belce). W tym miejscu możesz swobodnie zarządzać aktualną metodą płatności. Bieżącą opcję możesz zmienić dowolnym momencie – w tym celu kliknij w zielony przycisk Zmień metodę płatności.

Sprawdź, gdzie możesz zmienić dane karty płatniczej

W każdym momencie możesz zmienić dane karty płatniczej

Po wpisaniu danych nowej karty, zatwierdź operację klikając Ustaw nową kartę. Nowa karta zastąpi starą, a płatności będą nadal regulowane bez konieczności jakichkolwiek zmian.

Dlaczego warto zmienić metodę na płatność cykliczną kartą?

Po pierwsze, jest to rozwiązanie wygodne z punktu widzenia osób, dla których Testportal jest narzędziem pracy. Dzięki podpięciu karty masz pewność, że subskrypcja nigdy nie wygaśnie w nieoczekiwanym momencie. Zachowujesz pełną dyspozycję jeśli chodzi o tworzenie, przeprowadzanie, ocenianie testów oraz dostęp do swoich materiałów.

Po drugie, możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie. Płatność kartą to też jedyna metoda, która umożliwia ubieganie się o zwrot kosztów subskrypcji. Warunki ewentualnych zwrotów opisaliśmy w tej części artykułu.

Po trzecie, dajesz nam znać, że Testportal jest dla Ciebie pomocnym narzędziem i zamierzasz spędzić z nami więcej czasu. Dzięki temu możemy dbać o naszych użytkowników z najwyższą starannością i stale rozwijać platformę.

Jak otrzymać zwrot kosztów subskrypcji?

Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom bezproblemowego korzystania z naszego produktu. Jeśli więc po zakupie subskrypcji zechcesz z niej zrezygnować, z przyjemnością zwrócimy Ci opłaty uregulowane za pomocą płatności cyklicznej.

  1. Sprawdź swoje konto, by upewnić się, że korzystasz z płatności cyklicznej.

  2. Zwracamy środki za te subskrypcje, które nie były aktywnie używane. Jeśli w bieżącym okresie rozliczeniowym masz nie więcej niż 1 zebrany wynik testu online, kwalifikujesz się do zwrotu.

  3. Upewnij się, że nie upłynął czas, w którym możesz ubiegać się o zwrot. Możesz zmienić zdanie w ciągu 30 dni w przypadku subskrypcji rocznej, lub 7 dni w przypadku subskrypcji miesięcznej.

  4. Napisz do nas na: rozliczenia@testportal.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego: https://www.testportal.pl/pl/kontakt.

  5. To wszystko! Niebawem otrzymasz od nas odpowiedź.

Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy?

Przetworzenie danych najczęściej zajmuje nam jeden dzień. Następnie zwrot skierowany będzie do Twojego banku i od jego polityki zależy, jak szybko znajdzie się na koncie. Zazwyczaj trwa to od 5 do 7 dni roboczych.

Naszą politykę zwrotów znajdziesz też w Regulaminie tutaj: https://www.testportal.pl/pl/legal/regulamin/.

Jak wygenerować fakturę za zamówienie?

Po przejściu do zakładki Płatności, w opcji Transakcje będzie możliwe pobranie faktury. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie w formacie PDF.

Faktury są dostępne jedynie w przypadku już zrealizowanych transakcji. Aby sprawdzić swoje zakupy na Testportalu, przejdź do zakładki Płatności w menu Moje konto, a następnie sprawdź w opcji Transakcje (druga na górnej belce) ich historię. Tabelka prezentuje wszystkie dotychczasowe zamówienia.

  1. Po zalogowaniu na swoje konto, przejdź do menu Moje konto.

  2. Wybierz zakładkę Płatności.

  3. W opcji Transakcje znajdź w tabelce zrealizowane zamówienie, którego faktura jest Ci potrzebna.

  4. Wybierz ikonkę po prawej stronie. Kieruje ona do szczegółów zamówienia.

  5. Kliknij Pobierz fakturę.

Fakturę zawsze możesz pobrać ze swojego konta

W każdej chwili możesz pobrać fakturę ze swojego konta

Czy ten artykuł był przydatny?